5 תשובות
את באמת לא צריכה ניתוח. גם אני לא מרוצה מהאף שלי, אבל בכל אחד יש פגם. לומדים לחיות עם זה.
זה עולה משהו כמו 30 שקל בחודש
תנסי לסדר בבית
תנסי לסדר בבית
מדברת על הגבוצ
שואל השאלה:
הן לא מלאות מספיק זה לא עולה 30 שקל
הן לא מלאות מספיק זה לא עולה 30 שקל
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה למלא אותן
אני צריכה למלא אותן
אנונימית
באותו הנושא: