7 תשובות
כן אבל תשתדלי שלא לקחת יותר מידי
אני אישית לוקחת של חמש שעות כי אני נהיית מסטולה עם כדור של 10 אבל מה שבא לך
שואל השאלה:
זה היחיד שיש לי
אין לי רטלין או משהו
אנונימית
גם לי אין ... פשוט אני לא יכולה עם הגדול
כאלו עם ה10 שעות
שואל השאלה:
אם אני אקום ב-13:00 בערך זה בסדר לקחת כדור שההשפעה שלו היא בערך ל10 שעות מינוס?
אנונימית
אותי זה מרכז יותר וגם אני זוכרת ככה את החומר יותר טוב
ברור גם אני לוקחת