7 תשובות
לא, הן לא חייבות לך כלום,והן ממש לא חייבות להזמין אותך.
וואלה מעליב
אבל אל תקחי כל דבר ללב
מבינה אותך
הם כנראה לא חברות אמת
תחפשי חברה אחת שתהיה חברה אמיתית
זה לא קשור לחברות אמת או לא, פשוט הן לא רצו להזמין אותה, אתם עושים מזה סיפור כאילו כבר מה קרה...
גם לכן קורה שלא באלכן להזמין מישהי, אז? זה אומר שגם אתן לא חברות אמת נכון?
כן , מה את רוצה שנגיד לה שזה לא מעליב?
אותי זה היה מאוד מעליב, וכן חוויתי דבר כזה, זה פוגע , אני חושבת שתשלחי להם הודעה.. או שלא , תמשיכי בחייך ופשוט תתרחקי. אני מבינה אותך מאוד ואת מה שאת מרגישה ..
ויום הולדת זה לא פגישה רגילה.. הם חבורה , אז יום הולדת זה המינימום שחוגגים ביחד כל החברות
גם לי זה קרה היינו חבורה אני הייתי הלא קשור ורצו לעשות מסיבת הפתעה לחבר מהחברה ולא הזמונו אותי וזה העליב אותי מאןד ובסוף מישהו סיפר לו על המסיבה וכולם חשבו שזה אני חה חה חה