6 תשובות
המצלמה שונה מהמציאות ככה זה תמיד
תשחקי עם זה ותמצאי את הזוויות שמחמיאות לך, התאורה, נכון כשאומרים "הצד שלי" בתמונות? אז זה לגמרי אמיתי, תמצאי מה שאת יותר אוהבת.
אל תעשי את זה כי כולם עושים, תעשי את זה נטו אם את רוצה להצטלם. ומחזקת את התשובה הראשונה, תזכרי שמה שיש במראה זה הדבר האמיתי(:
אל תעשי את זה כי כולם עושים, תעשי את זה נטו אם את רוצה להצטלם. ומחזקת את התשובה הראשונה, תזכרי שמה שיש במראה זה הדבר האמיתי(:
גם אני
אני בול כמוך
יש לכל אחד את הצד שיותר מתאים לו תנסי למצוא את האחד שלך
משחקים עם תאורה ומיקומים
המראה מציאותית ובמצלמה זה תמיד שונה אז כן
משחקים עם תאורה ומיקומים
המראה מציאותית ובמצלמה זה תמיד שונה אז כן
כי המוח נותן כביכול פרשנות אחרת מתי שנראה לך שהמראה שלך יותר תחת ביקורת/השוואה
יקרה תשמחי עם מי שאת ואת הכי נפלאה שיש
כל טוב
יקרה תשמחי עם מי שאת ואת הכי נפלאה שיש
כל טוב
באותו הנושא: