14 תשובות
כן זה פגם
אנונימי
אני חושבת שזה יפה
זה פגם, אבל זה ממש לא מגעיל
אנונימית
זה פגם יפה, כמו שעיניים כחולות זה מוטציה יפה.
גם עיניים כחולות זה פגם גנטי ואנשים ממש נמשכים לזה, זה שזה פגם לא אומר שאנשים לא יכולים להימשך לזה, זה לא משהו מרתיע.
פגם חייל מי ימצא
אנונימי
זה כן פגם, אבל זה יפה, מאוד.
וואי ממש אבל ממש לא אני מאוהבת בגומות חן עאעא הלוואי עליי!!!!!!
אנונימית
טכנית זו מוטציה בdna, כלומר זה לא היה אמור להיות שם, אבל היום זו פשוט תכונה מוכרת לא ממש מסתכלים על זה כפגם, כמו עיניים כחולות בדיוק. רוב האנשים חושבים שגוממות חן זה ממש יפה (אני מסכימה).
יש לי גומות ועדיין לא הבנתי מה יפה בזה.
זה פגם בשריר בלחי אבל זה יפה
זה לא פגם
הקנאים החליטו שזה פגם
אבל זה ממש יפה
מאוד הייתי רוצה גומות
אנונימית
לא, אני לא אוהבת אבל זה לא.
פגם יפה אני אוהב בנות עם זה