9 תשובות
רק את ההפסקה
שונאת.
כי כולם שם מפגרים
כי כולם שם מפגרים
תלוי
כן ולא
יש דברים שאני אוהבת נגיד הפסקות שיעורים עם מורות מסויימות ולא כי לפעמים המורות ממש חרא וגורמות לי להתעצבן ולרצות למות
יש דברים שאני אוהבת נגיד הפסקות שיעורים עם מורות מסויימות ולא כי לפעמים המורות ממש חרא וגורמות לי להתעצבן ולרצות למות
בית כלא
עם הביהס שלי ספציפית אני סבבה יש לי מחנכת פצצה כיתה אחלה
בתקופה כרגע לא
אני בדיכאון מרגישה שאין לי למי לפנות אני מרגישה שיש לי התדרדרות מטורפת בלימודים וכל זה בקצרה
בתקופה כרגע לא
אני בדיכאון מרגישה שאין לי למי לפנות אני מרגישה שיש לי התדרדרות מטורפת בלימודים וכל זה בקצרה
אין לי בעיה עם הבית ספר.
יש לי בעיה עם המורים והתלמידים.
החומר שאנחנו לומדים דווקא סבבה.
מי שמלמד ולומד , הם הבעיה:)
יש לי בעיה עם המורים והתלמידים.
החומר שאנחנו לומדים דווקא סבבה.
מי שמלמד ולומד , הם הבעיה:)
לא. מורים מפגרים ולא מלמדים דברים שבאמת צריך ללמד
כן, כיף לי עם החברות ודי סבבה לי כזה.
באותו הנושא: