11 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שמח לעזור תמיד לבחורות
שואל השאלה:
כן אבל שארצה להירשם למקום לשירות לאומי וישאלו אותי למה אני לא בצבא ואגיד להם שהצהרתי דת וכשהם יגלו שאני לא דתייה מה אני אגיד בדיוק?
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל הן בשירות לאומי כנראה כי הן לא הצהירו דת או שהן הצהירו דת ושיקרו שהן דתיות.^
ולמה על האגודה להתנדבות? איך בוחרים עמותה באמת אם יש כלכך הרבה עמותות? מה ההבדל ביניהן?
אנונימית
שואל השאלה:
למה צריך עמותה בכלל למה לא להירשם למקום ישירות? משלמים לעמותה? ואם לא משלמים אס מה יוצא להן מזה? העמותות נותנות לנו את המשכורת? איך זה עובד
אנונימית
שואל השאלה:
17
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי פייסבוק חח
אנונימית
שואל השאלה:
יב
אנונימית
שואל השאלה:
כבר נרשמתי לטופס הצטרפות לשירות לאומי שיש באתר gov הזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת היה שם טופס הרשמה לשירות לאומי
אנונימית
באותו הנושא: