4 תשובות
לחזור אל הרופא ולבקש קרם או משחת לחות לפנים.
את יכולה להתייעץ גם עם קוסמטיקאית פרא-רפואית, שאולי תוכל להתאים לך קרם בהתאם למצב שלך.
מטרת המשחה ליבש את החצקונים, אז ככל הנראה היא תייבש גם את העור...
שימי קרם לחות אחרי השימוש.
זה אמור לייבש לך שהם יפלו משהו כזה
כי את צריכה לשים נקודתית על הפצעונים. ובמהלך היום/לילה או גם וגם הם מתייבשים אגב טיפ שלי אני שמה קרם לחות לפני ואז מעל את המשחה ואין לי יובש בכל הפנים רק נקודתית על מה שהנחתי את המשחה.