11 תשובות
לא רק לך, השם השני שלי הוא אנג'לינה..
מזל
אנונימית
גם לי יש חח אבל אני לא ממש אוהבת אותו: יפית (:
אנונימית
גם לי יש שם שני ג'וסף
יש לי שם שני.. (: אני לא נולדתי בישראל ויש לי שם אנגלי ואז הוספתי שם ישראלי (:
אנונימי
חח גם לירחל..
אנונימי
אליזבת.
אבל אף אחד לא קורא לי בשם הזה חוץ מהמורות שתמיד קוראות ביומן שמות "מורוזוב קטיה אלי"
כי אין מספיק מקום לאליזבת חח
אבל אף אחד לא קורא לי בשם הזה חוץ מהמורות שתמיד קוראות ביומן שמות "מורוזוב קטיה אלי"
כי אין מספיק מקום לאליזבת חח
לי אין (:
אתה לא רוצה לדעת:o
לי יש (עדיף לכם לא לדעת -,-)
yechack...
באותו הנושא: