7 תשובות
אוף גם אני
תתחלפו איתי אני אשמח לישון עכשיו
פחות
אחלה סטלניםגם אני
לא כלכך אבל כן,גם אני ער ומחר אני צריך לקום בשש
יאפ. אני איתך בזה
כן