4 תשובות
לא יודע אם גרוע או הגיוני .. אם נהנת ועשית את זה בכיף.. זה שלך
הגיוני אבל אם בזבזת על דברים שאת לא באמת צריכה אותם אז גרוע.
הגיוני, מקווה שזה לא על שטויות אבל
תלוי כמה כסף הרווחת בחופש
באותו הנושא: