5 תשובות
תחשבי שגם אם לא תצליחי זה לא סוף העולם... יהיו לך עוד הזדמנויות ואם התקבלת אז יופי...
עדכון? איך עבר כבר עובדת שם?
תנשמי ותיהי כמו שאת זה הכי טוב
את תצליחי!!! את אלופה, ואת תעמדי בזה. אל תחשבי ברע, ולכל דבר יש סיבה שהוא קורה. בהצלחה 3>
תהיי רגועה ותהיי את זה מה שחשוב
אנונימית
באותו הנושא: