7 תשובות
הוא פחד מסיבה טבעית כמובן ולא רצה לכפות את עצמו עליך אלא להיות עדין .. אני חושב שהוא בחור מקסים שכך הוא התנהג .. הלוואי והרבה היו מתנהגים כמוהו ולא באגרסיביות
הוא פשוט רצה שאת תבואי אליו, או לשחק איתך קצת. לא להכל יש משמעות עמוקה ונסתרת וכוונה עמוקה, לא צריך לנתח ככה כל דבר קטן
שואל השאלה:
מה זה קשור אבל לפני זה הוא דפק לי הרבה נשיקות שהוא יזם
אנונימית
יכול להיות שהוא מרגיש פחות ביטחון בקטע של לנשק אותך בגלל שישבת רחוק ממנו או שעבר עליו משהו אחר..
כי הוא לא רצה לגרום לך אי נוחות או משהו כזה... (;
כי הוא לא יודע איך תגיבי ..
אנונימית
כי אולי הוא חשב שלא תרצי