3 תשובות
את האמת
אין לי בעיה להגיד
תעני: לא שואלים בנות דברים כאלה.

לדעתי לא כל דבר ששואלים אותך את חייבת להגיד, גם אם כביכול אין בעיה שתגידי לו.
אנונימית
אני אגיד את האמת, אבל סביר להניח שלא יהיה דייט רביעי