20 תשובות
הם לא צריכים... זה סתם פינוק
במה זה עוזר להם? בלהגיד ש"גם לי יש כמו של... "
זה עוזר להם לתקשר עם חברים לראות מה חדש בעולם ועוד..
ברור
1לסמס בשיעור
2לסמס בשיעור
3לסמס בשיעור
12-13 דווקה זה הגיל שצריך להתחיל להשתמש בטלפון אם בכלל. אבל לא לפני
ברוור לתקשר עם ההורים ועם חברים ועכשיו יש גם פייס ויוטיוב ככה אנחנו "מתקשרים" לחיים
להיות בקשר עם המשפחה והחברים וכדומה..
עכשיו אפילו ילד בן 8 צריך פלאפון כדי שההורים לא ידאגו לו אם הוא מתעכב או משהו
אתה לא יודע כמה אני מדברת עם חברות שלי ויש לי חברות שלא גרות באזור שלי אז איך אתה רוצה שאני אדבר איתם אם לא בפלאפון?
לאחיין שלי בן 4 יש פלאפון ולמי שיש בעיה עם זה יכול לחפש...
מישהו חטף אותך ושכח לקחת לך את הפלאפון יכולים לזהות איפה את.
נתקעת איפשהו יש לך פלאפון.
זה עוזר תאמיני לי. את צריכה לשאול למה ילדים בני 8-7 צריכים אייפון לא 12-13.
חובה אייפון! התמכרות!
מילא ילדים עד גיל 12 אבל אני חושבת שפלאפון הוא מצרך די בסיסי משום שבגיל 12 מתחילים בילויים ומתחיל מרד בהורים זה חשוב ליצירת קשר עם המשפחה, למצבי חרום, וכן גם לפנאי אין שום דבר רע בזה.. אל תצטדקו..
מסכימה עם מאוהבת בנסיך שלי חח:)
בגיל הזה ילדים מתחילים לנסוע באוטובוס ךהסתובב בשכונה או בעיר בקניון וכאלה וההורים שלהם צריכים לדעת שהכול בסדר אצל הילדים וזו דרך טובה לדעת זאת:)
זה נותן להם לתקשר אחד עם השני. זה מראה מי יותר עשיר ולמי קונים טלפון יותר טוב. זה מעביר את הזמן שאין מה לעשות. זה נגן מוזיקה. זה נותן ביטחון אבל הדבר שהכי משתמשים בו זה לראות פורנו ודברים שאי אפשר לעשות בבית.
אנונימי
אני יגיד לך למה כי זה הדור שלנו! כל הטכנולוגיה וזה..
זה מה שילדים אוהבים לעשות ולהיות בו.
איזה שטויות! מה הקשר לפינוק?!... בטח שצריך את זה חשבת שאולי צריך איכשהו לתקשר עם אמא?.. לדוגמא אחותי לומדת מאוד רחוק מהבית.. ואם קרה משהו?.. או יש לי אמסטאף ברחוב.. וכל פעם שאני חוזרת הביתה אני עוברת לידו נניח שפעם אחת בא לו להשתגע והוא יבוא ויאיים אליי? אז איך אני יודע? מה אתם סתם מדברים שטויות?! אעלק לא צריכים! אל תבלבלו תשכל..
לדבר עם אנשים.

איך הם יודיעו להורים על בעיה מסוימת או יודיעו להם משהו חשוב?