8 תשובות
טיפשי. אין דבר כזה מין יותר טוב.
שוביניזם נשי...
הן מטומטמות אם הן חושבות ככה.
והן עוד יותר מטומטמות אם הן קוראות לזה פמיניזם.
והן עוד יותר מטומטמות אם הן קוראות לזה פמיניזם.
סתם טיפשי
שהן טיפשות ומוציאות לפמיניזם שם רע
פמיניזם זה שיוון זכויות, לא החפצת גברים ושלטון נשים
זה פרופורציות ושיוון בכל מובן
פמיניזם זה שיוון זכויות, לא החפצת גברים ושלטון נשים
זה פרופורציות ושיוון בכל מובן
שהן צודקות חיי..(-;
שואל השאלה:
הן ממש לא צודקות. אני שונאת את ההכללות שכל הגברים טיפשים, ושנשים הרבה יותר טובות.. וזה מעצבן אותי... אני מכירה המון המון נשים טיפשות, באותה רמה שאני מכירה גברים טיפשים.. וככה הפוך, מכירה כמה חכמות, וכמה חכמים.
הן ממש לא צודקות. אני שונאת את ההכללות שכל הגברים טיפשים, ושנשים הרבה יותר טובות.. וזה מעצבן אותי... אני מכירה המון המון נשים טיפשות, באותה רמה שאני מכירה גברים טיפשים.. וככה הפוך, מכירה כמה חכמות, וכמה חכמים.
צחקתי
באותו הנושא: