6 תשובות
היהדות דוגלת בכבוד האדם כאדם, מה שאתה מדבר זה שטויות.
שאלה מצויינת
גם אני שואלת את עצמי למה חלק מהיהודים כאלה
לא רק יהודים
מינימום 50% מהעולם
זכותם של יהודים לא לרצות לאכול אוכל לא כשר וגוים אומר לא יהודים. מה בדיוק הבעיה בזה?
לא קשור לכבוד. פשוט אנחנו אמורים להתרחק מהם על מנת לשמור על הייחודיות שלנו.
זה מאוד נכון
כי ככה אנשים, מגעילים
כי זה ככה בעולם,אפילו לא קשור ליהדות,כולם דורשים כבוד