9 תשובות
שואל השאלה:
למה מה קרה שם? ^^
אנונימית
אם הגיחה שלכם יום אל תביאי, באמת
קודם כל אף אחד לא הקשיב לאף אחד, מלא ריבים וצעקות.
לא היה בן אחד שחזר בלי שפשפת. כמעט כולם חזרו עם קלקול קיבה. אף אחד לא הצליח לישון. היו ריבים עם כיתות אחרות כי ילד מהכתה שלי הרס להם את המבנים, ואז הוא עוד זכה במצטיין גיחה(כי הכתה שלי יצאה עליו שהוא סתם הורס)
הכתה שלי ניצחה למרות שהפסידו. פשוט רצו להמשיך את המסורת של "מופת מנצחים" ואז כל השכבה פשוט עשו חרם לאיזה שבוע על כל מי שבא לגיחה מהכתה שלי כמו ילדים קטנים
הרשו
הרשו לנו, אבל לדעתי זה אינדיבדואלי
תשאלי
GFY
נראה לי שהרשו לכתה שלי
אני לא יצאתי וזו הייתה אחת ההחלטות החכמות שעשיתי והילדים בכתה לא הפסיקו להגיד לי את זה
ממליץ לך לא ללכת אם את יכולה.
בכל מקרה לא אמורה להיות בעיה עם טרולי
הרשו, גיחה זה כיף אבל די מיותר
לנו הרשו אבל כדאי שפשוט תשאלי את המורה או משהו ליתר ביטחון