3 תשובות
תוריד, החוק אומר שנתיים
שואל השאלה:
אנונימי כן זה היה על חשבון הלימודים אבל לא למדתי באותו תקופה פרשתי עשיתי הכול מהכסף שעבדתי אבל בעיקרון אני הייתי מבין הראשונים שיש להם אוטו ואם כול הקשיים שלי הכתיבה וקריאה עברתי מכה ראשונה הכול מהכול וכולם היו בשוק ממני כי קשה לי ללמוד וקשה לי במלא דברים אני ילד אם בעיות קשב וריכוז ובעיות דיסלקטיות קשות אז אמרו שאני לא יעבור אבל וואלה עשיתי את זה ואני מאושר על עצמי
שואל השאלה:
וואלה לא נעלבתי זה עוזר לי ומשפר אותי לאט לאט למדתי דרך האינטרנט מאנשים לכתוב ועד היום הם מתקנים אותי ואני להפך שמח מזה והייתי שמח גם לרשום לך תודה על התיקון בפרטי כי זה מאוד חשוב לי שתבין כמה שזה עוזר לי ועברתי מלא דברים לא כלים ממשרד החינך פח השפה הזה ואני מעדיף שישרפו את משרדי החינך בישראל ושאנשים ילמדו בבית ככה צריך זה עבודה טיפה אבל זה שווה לשרוף את הכול ולעשות שיעורים פרטיים ככה הילד לומד יותר טוב אני אישית לא עשיתי כי אני טמבל חשבתי אני לא צריך אבל לא מאוחר מידי לחזור אני אוטוטו מתגייס מבין