התחברות
הרשמה
אני מרגישה אהבלה שאני לא מבינה אבל אם רושמים לי בלה בלה בלה, פרט ל...נושא מסוים
מזה אומר "פרט ל..."?
27 באוקטובר 2019, 20:45
מילים
תשובה אחת
שואל השאלה:
יותר נכון "בפרט"
אנונימית
באותו הנושא:
איך רושמים: אהבלה או אבלה? או משהו אחר בכלל?
האם אני אהבלה...?
אני רוצה לעשות קטעי שמיעה הבעיה שאני אהבלה אפילו לא יודעת על מה אני נבחנת
יואו אני מרגישה אהבלה שכל הזמן אני מצחיקה את עצמי ואני נקרעת מצחוק כמו סתומה
רק אני לא מבינה איך אף דייר לא יצא על שמס היא ממש אהבלה
הגיוני שאני ממש מרגישה טוב שאני עוזרת כאן בדברים שאני באמת מבינה? ואני כאילו מבינה שאני אשכרה מבינה הרבה
שלחתי הודעה ממש יפה לחברה שלי שאנחנו בריב והיא לא ענתה ואני מרגישה ממש אהבלה ולא מפסיקה לבכות מה לעשות אוף???
רושמים אהבלה? או אבלה? קיצור איך כותבים את זה?
מה זה "אהבלה אספניול?"
ריסים זה זכר או נקבה (אני הולכת לנצח ילדה אהבלה)
אני מרגישה שאני לא מבינה את כל הביטויים החדשים שיש ואני רק בת 16 מה לעשותת??