23 תשובות
אדג'י.
עדיף להוסיף עוד 3 תמונות בשביל פיד
עדיף להוסיף עוד 3 תמונות בשביל פיד
דרל אגב יכולים למחוק לך כי יש שם תמונות שלך
אבל את ממש יפה
אבל את ממש יפה
פחות מתחברת אבל אם את אוהבת זה הכי חשוב!
שואל השאלה:
יאו תודהה! 3>
יאו תודהה! 3>
אנונימית
ואת מהממת אגב
הוא סבבה, אבל אין אסתטיות ממש.
אנונימית
הוא ממש מגניב ואת ממש יפה
אנונימית
איזה יפה את
אנונימי
מה האינסטגרם שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
armpitha1r
armpitha1r
אנונימית
חחח לא ציפיתי שתתני אשכרה.
בת כמה את
בת כמה את
אנונימי
אהה אני פחות התחברתי אבל אם את אוהבת אז תשאירי ככה
לול אני מכיר אותך נראלי מפה כאילו דיברתי איתך פעם
אנונימי
שואל השאלה:
חחח, תזדהה
חחח, תזדהה
אנונימית
את לא תזכרי לול
אנונימי
את מירושלים נכון
אנונימי
שואל השאלה:
כן, ורוב הסיכויים שאני אזכור
תשלח פה הודעה (אם אתה זוכר את המשתמש שלי)
כן, ורוב הסיכויים שאני אזכור
תשלח פה הודעה (אם אתה זוכר את המשתמש שלי)
אנונימית
זוכר אבל מה זה משנה
אנונימי
שואל השאלה:
כי לא חבל להשאיר אותי סקרנית? ):
כי לא חבל להשאיר אותי סקרנית? ):
אנונימית
לא יודע?חחח
אנונימי
נורא
נראה מגניב רצח
שואל השאלה:
עוד עוקב לא יזיק לול
עוד עוקב לא יזיק לול
אנונימית
באותו הנושא: