2 תשובות
יש לך זכות להיות עם מי שאת רוצה,חברה שלך צריכה להבין שיש לך עוד חברות חוץ מימנה אבל זה לא אומר שהיא פחות חשובה לך.
פשוט תגידי לה מה שאת מרגישה אם היא החברה הכי טובה שלך אז היא צריכה להבין אותך
באותו הנושא: