5 תשובות
לא אוהבת או מכבדת אותם
שואל השאלה:
אחד שהוא עושה צבא כי לא מתחשק לו
אחד שהוא עושה צבא כי לא מתחשק לו
אנונימית
שכל עוד הם הצליחו לעשות לפחות משהו מועיל בשנים האלה שיבושם להם, לא באמת אכפת לי.
ימח שימם
שכל אחד והבחירה שלו.
וכל הכבוד שלא בחרו לבזבז 3 שנים מחייהם
וכל הכבוד שלא בחרו לבזבז 3 שנים מחייהם
באותו הנושא: