4 תשובות
להיות רגוע ולהנות מזה
אנונימי
אל תדאג
זה הפחדים שכולם עוברים
זה לא יהיה אפילו קרוב, אתה לא תעלה על ההגה בלי שלא תדע מה לעשות
שואל השאלה:
אני מתחיל את השיעור נהיגה באמצע העיר... אני פוחד לעשות משהו לא נכון ושיקרה משהו.. זה לא כמו כולם שמתחילים באיזה חניון ריק
אנונימי
להקשיב למה שהמורה אומר
אין טיפים מעבר לכך.