15 תשובות
חד משמעית
כן
אני לא יודע.
אם זה כתוב בתורה אז כן
אם זה כתוב בתורה אז כן
לכול סיר יש מכסה.
ואני פומפיה
ואני פומפיה
אני מאוד מרחמת על הנפש התאום שלי.
לא.
לא
ואיש מיסתורי, יש אותך ביותר מביך? אתה לא יכול לגבש דעות בעצמך?
ואיש מיסתורי, יש אותך ביותר מביך? אתה לא יכול לגבש דעות בעצמך?
מה הקשר לדעה? מדברים כאן על מציאות וכל התורה אמת אז מן הסתם שאם התורה אומרת שזה קיים אז אני אאמין בזה
ואם התורה אומרת לקפוץ מהגג?
היא לא תגיד דבר כזה כי זה מצוות לא תעשה
-_-
בכל יום ויום בת קול יוצאת ואומרת בת פלוני לפלוני ,שדה פלוני לפלוני (מועד קטן יח עמוד ב, סוטה ב עמוד א).
עניין אותי הנושא הזה ולכן חקרתי עליו (עוד לפני ששאלת)
תשובה: בעקרוו כן, אבל לא לכל אחד, אני אסביר (ממש בכלליות).
*כל מה שאני אומרת בלשון זכר מיוחס גם לנקבה.
הנשמה מורכבת מ-2 חלקים, חצי זכרי וחצי נקבי.
המצב האידיאלי הוא ששתי הנשמות יורדות לעולם (לאו דווקא באותו הזמן), וכעקרון, אדם אמור להתחתן עם אותה בת זוג שיועדה לו לפני שנולד- "בת פלוני לפלוני" (מפני שהנשמות משלימות אחת את השניה, וזה מה שבאמת יעזור להם להשלים את התיקון שלהן בעולם).
יש כמה וכמה סיבות שהמצב לא כך בכל המקרים. אתן כמה דוגמאות.
אם בגלגול הקודם אדם לא סיים את תיקונו, ומי שמתאימה לו כן סיימה, לא מחייבים אותה לרדת לעולם כדי לעזור למי שמתאים לה לסיים את תיקונו (מפני שהנסיונות כאן קשים, וזה לא יהיה לה הוגן) ולכן יורד לעולם בלעדיה.
או, שחצי נשמתו צדיקה ממנו במידה מסויימת ולכן לא יתאימו. אז הוא יתחתן עם האישה שהכי מתאימה לו שנמצאת יותר קרובה למצב שלו רוחנית. אותו דבר למקרה ההפוך, אם הוא צדיק ממנה.
אז אדם יכול להתחתן עם שורש נשמתו, אבל אף אחד לא מבטיח לו שזה יקרה. יכול להיות שהיא בכלל לא ירדה לעולם ויכול להיות שמישהו אחר יקח אותה.
וואי זה יצא ארוךך
תשובה: בעקרוו כן, אבל לא לכל אחד, אני אסביר (ממש בכלליות).
*כל מה שאני אומרת בלשון זכר מיוחס גם לנקבה.
הנשמה מורכבת מ-2 חלקים, חצי זכרי וחצי נקבי.
המצב האידיאלי הוא ששתי הנשמות יורדות לעולם (לאו דווקא באותו הזמן), וכעקרון, אדם אמור להתחתן עם אותה בת זוג שיועדה לו לפני שנולד- "בת פלוני לפלוני" (מפני שהנשמות משלימות אחת את השניה, וזה מה שבאמת יעזור להם להשלים את התיקון שלהן בעולם).
יש כמה וכמה סיבות שהמצב לא כך בכל המקרים. אתן כמה דוגמאות.
אם בגלגול הקודם אדם לא סיים את תיקונו, ומי שמתאימה לו כן סיימה, לא מחייבים אותה לרדת לעולם כדי לעזור למי שמתאים לה לסיים את תיקונו (מפני שהנסיונות כאן קשים, וזה לא יהיה לה הוגן) ולכן יורד לעולם בלעדיה.
או, שחצי נשמתו צדיקה ממנו במידה מסויימת ולכן לא יתאימו. אז הוא יתחתן עם האישה שהכי מתאימה לו שנמצאת יותר קרובה למצב שלו רוחנית. אותו דבר למקרה ההפוך, אם הוא צדיק ממנה.
אז אדם יכול להתחתן עם שורש נשמתו, אבל אף אחד לא מבטיח לו שזה יקרה. יכול להיות שהיא בכלל לא ירדה לעולם ויכול להיות שמישהו אחר יקח אותה.
וואי זה יצא ארוךך