8 תשובות
של העין
תקשיב.י לי טוב רק amor amor
הוא מ ד ה י ם
אני משתמשת בשל lacoste התכלת ומחמיאים לי עליו די הרבה
אנונימית
ואו אמבר קומבי הסגול זה הריח הכי טוב שאישה יכולה לקבל אני לא מגזימה
אני הכי אוהבת את dkny הירוק
אנונימית
אופוריה
מוסקינו כחול
גוד גירל
אנונימית
של קלווין קליין הסגול שחור
ואו כבר שנתיים אני מאןהבת בבושם של ריהאנה האדום