2 תשובות
ממה שאני יודעת יש הרבה שעובדים כדיילים לפני הלימודים, וזאת עבודה ממש משתלמת (שגם קשה להתקבל אליה).
בכללי גם לעבוד בקייטרינג זה טוב, זה כסף טוב תוך כמה שעות.