אוקי יש לי מסר אבל אני לא יודעת עם תבינו אוקי אז לבנות!!!
אני רק בת 13 ואני אוהבת לקרוא ולראות על אהבה וזה כיף בלב אבל שזה אמיתי זה מפחיד כי היה לי חבר שנה שעברה לחודש והיה לי מאוד כשה להיתגבר אבל הוא התבגר בשבוע (כך זה היה ניראה) ואני תפסתי את זה רק עכשיו ורני מתחילה להיתגבר אבל איך הייתן מתגברות בנות!!!