7 תשובות
תבוא אליה, תגיד לה סליחה על כלום, תסתובב ותלך לחדר:)
כמו שאמרת....תוותר על האגו אפילו אם אתה לא אשם, אמא זה הכל...
פשוט לבקש סליחה
להבין שזאת אמא שלך אחרי הכל ....
להבין שזאת אמא שלך אחרי הכל ....
להגיד לעצמך שזה לא משנה עכשיו מי אשם ומי לא.
כנראה שאמא שלך פגועה ובשביל שיעלה לה אולי אפילו טיפה חיוך על הפנים אתה צריך להתנצל.
תבוא אליה תחבק אותה ותנשק אותה בלחי תגיד לה שאתה מצטער גם אם אתה לא אשם.
כנראה שאמא שלך פגועה ובשביל שיעלה לה אולי אפילו טיפה חיוך על הפנים אתה צריך להתנצל.
תבוא אליה תחבק אותה ותנשק אותה בלחי תגיד לה שאתה מצטער גם אם אתה לא אשם.
תוריד את ה'איך' ופשוט תעשה את זה. היא אמא שלך. היא הוציאה אותך מהכ*ס שלה וגידלה אותך. תכופף קצת את האגו בשבילה
אם אתה לא אשם הדבר היחיד שעוצר ממך לבקש סליחה זה האגו שלך.
האגו שלנו הוא היריב הכי גדול שלנו, אם אתה יודע כבר את האמת ויודע שאתה לא אשם, פשוט תבקש סליחה כדי לגמור עם זה וזהו.
היא תחשוב שהיא לא אשמה
ואתה יודע את האמת שאתה לא אשם
מי יוצא מנצח בתכלס? אתה!
האגו שלנו הוא היריב הכי גדול שלנו, אם אתה יודע כבר את האמת ויודע שאתה לא אשם, פשוט תבקש סליחה כדי לגמור עם זה וזהו.
היא תחשוב שהיא לא אשמה
ואתה יודע את האמת שאתה לא אשם
מי יוצא מנצח בתכלס? אתה!
יפה מצדך
פשוט לבקש סליחה ולהתמודד עם זה. גם אם היא תכעס , גם אם היא תתעלם או תעיר .. אתה תתמודד עם זה ותמשיך בשלך. אתה את שלך עשית
פשוט לבקש סליחה ולהתמודד עם זה. גם אם היא תכעס , גם אם היא תתעלם או תעיר .. אתה תתמודד עם זה ותמשיך בשלך. אתה את שלך עשית
באותו הנושא: