4 תשובות
אח שלי נתן לי מיקמק נורא מעפן אז הנה לך:
שם: אניחוםחסר
ססמא: אניחומי1
שם: אניחוםחסר
ססמא: אניחומי1
וואי היום במיקמק משחקים הרוב בני 15-18 רק החרמנים לאן הגענו? לאן נעלמה התמימות?
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור רק החרמנים?כיף לי אז אני משחק.לא טוב לך?שהיה יום טוב לך.
מה קשור רק החרמנים?כיף לי אז אני משחק.לא טוב לך?שהיה יום טוב לך.
חח אני משחקת ואני עוד בגיל 19 כך שזה לא רק אנשים כאלו אלא גם אנשים נורמלים
אנונימית
באותו הנושא: