3 תשובות
זה פסיכולוגי, שתי מיים והכל יהיה בסדר (:
שואל השאלה:
אני מרגישה כואב בגרון מה לעשות ?
אנונימית
קודם כל אל תנסי להוציא אותו מלמעלה
אם כבר שיצא מלמטה מה הבעיה? (אני יודעת זה דוחה...)