9 תשובות
אתה לא עושה איתנו ל''ג בעומר
האקסית שלי שלחה לי אתה לא מעריך שום דבר טוב בחיים שלך .

הכי מעליב עד עכשיו
שמוחי הגדול גמ* על אחותך
סורי על הגסות.
"את מוזרה, ההתנהלות שלך לא נכונה בכלל".
"יאללה תיתבגרי"
עדיין לא רשמו
אתמול אבל נזרום, "לכי תתאבדי"
אנונימית