7 תשובות
שואל השאלה:
לול חיים לא בין החיים
לול חיים לא בין החיים
אומרים נפטר כי זה מקובע אצלנו בחברה שזה מילה יותר מכובדת בפועל נפטר אומרים על אדם דתי שמת וכביכול נפטר ממצוות למעשה הוא פטור מהן ובקשר לשאלה כן אומרים חיים מת
אנונימית
אומרים חיים נפטר
סבתא חיה מתה חח
(ממבצע סבתא)
(ממבצע סבתא)
עדיף להגיד ניפטר
שואל השאלה:
או חיה נפטרה
או חיה נפטרה
אומרים חיים נפטר, לא מת.
באותו הנושא: