3 תשובות
א. תמיכה מבחוץ זה לא ישיבה בממשלה.
ב. בעזרת השם.
ב. בעזרת השם.
זה סתם ספין, לא תהיה ממשלה עם המפלגות הערביות.
הוא לא מעדיף את זה ^
הוא מעדיף פי אלף ממשלת אחדות. לא תצליחי לשקר תתביישי
הוא דואג לאזרחים הערבים שומרי החוק ולכן הוא נפגש עם המנהיגים שלהם, ככה מנהיג צריך להיות
הוא מעדיף פי אלף ממשלת אחדות. לא תצליחי לשקר תתביישי
הוא דואג לאזרחים הערבים שומרי החוק ולכן הוא נפגש עם המנהיגים שלהם, ככה מנהיג צריך להיות
באותו הנושא: