3 תשובות
רק כשאתה על מדים אתה צריך להיות עם החוגר והדסקית עליך
ממש לא :) חוגר רצוי שתיקח איתך כי יש לך נסיעות בחינם בסופשים מחמישי ב10 בלילה עד מוצש ב12, וזה גם מתפקד כת.ז מהיר אם אתה רוצה לקנות אלכוהול. אתה צריך להיות עם דיסקית וחוגר עליך אך ורק כשאתה על מדים.
כשאתה על מדים חייב שיהיה עלייך תמיד דיסקית וחוגר
כשאתה על אזרחי עדיף שיהיה עלייך חוגר (זה כמו תעודת זהות)