6 תשובות
מוריד
תלוי, בכללי מוריד
לא מעלה ולא מוריד..
נקודות חן זה דבר אנושי ונורמלי..
לא מסתכל על זה זה סבבה אבל
אני בחורה אבל בכללי גם לבנים זה לא מוריד לי ולא מעלה לי
כאילו זה לא כזה משנה זה בסך הכל דבר אנושי שלרוב האנשים יש