3 תשובות
כן
את האמת לא.
אני אישית קלטתי מאוד מהר את הפעולות ואני כבר משיעור 10 פחות או יותר הסתדרתי טוב מאוד עם ההילוכים ולא היו לי יותר מידי פשלות
אני אישית קלטתי מאוד מהר את הפעולות ואני כבר משיעור 10 פחות או יותר הסתדרתי טוב מאוד עם ההילוכים ולא היו לי יותר מידי פשלות
אני גם חושב ככה אבל צריך להתרגל לידני
באותו הנושא: