6 תשובות
לבוש טומבוי כזה..
את אוהבת את זה? תלבשי את זה ותחייכי לאנשים בפרצוף. מה זה משנה מה כולם חושבים העיקר שאת מרגישה ככה הכי יפה בעולם
את מתלבשת כמו בנים אבל היי אחותי מה שעושה לך טוב.
תשימי קצוץ על אחרים ותעשי מה שבאלך
אנונימית
אין קשר לזה שאת לסבית, לאיך שאת מתלבשת
סגנון טומבוי,זה יפה אל תקשיבי להם
אם ככה את אוהבת להתלבש ולהיראות תעשי מה שבא לך, שימי ז*ן על העולם