4 תשובות
שואל השאלה:
אני גם הייתי, זה לא עוזר, תודה אבל על הרצון הטוב.
אני גם הייתי, זה לא עוזר, תודה אבל על הרצון הטוב.
אימא שלי סטודנטית לתקשורת. אפשרי לשלוח לי שאלות ואבקש ממנה לענות, אם זה עוזר לך.
הייתי במגמת פסיכולוגיה אם זה עוזר
אנונימית
סטודנטית לפסיכולוגיה:)
באותו הנושא: