התחברות הרשמה

התחלתי לדבר עם מישהו באינסטגרם (עזרה פליז)

ואנחנו מדברים כבר איזה חודש או משהו והוא חמוד והכל אבל השיחות שלנו ממש יבשות וזה סתם שיחות בסגנון היי מה קורה ריקות מתוכן ולא מרגיש לי שהעניינים מתקדמים לשום מקום וכבר לא כיף לי לדבר איתו
עכשיו לא נעים להגיד את זה אבל גם לא נעים לי אחרי חודש לייבש אותו, מה לעשות ?
2 בנובמבר 2019, 16:37
אינסטגרםInstagramהתחלותנושאים לשיחה    
תשובה אחת
אם זה מפריע לך להמשיך אז תגידי אם לא אז אל תגידי
c
cool boy.
באותו הנושא:
יש לכם רעיונות לשיחות מעניינות עם מישהי שהתחלתי לדבר באינסטגרם?
התחלתי לדבר עם מישהו באינסטגרם, הוא מדבר יבש אבל עושה לבבות כזה מידי פעם .
התחלתי לדבר אתמול עם מישהו באינסטגרם ומשם עברנו לווצאפ
התחלתי לדבר עם מישהו באינסטגרם
התחלתי לדבר עם מישהו באינסטגרם
התחלתי לדבר עם מישהו באינסטגרם אתמול והוא שאל אם אפשר את המספר טלפון שלי.
יש לכם נושאי שיחות עם בחורה שהתחלתי לדבר באינסטגרם?
התחלתי לדבר עם מישהו באינסטגרם איך מפתחים את השיחה?
התחלתי לדבר עם מישהו בגיל שלי באינסטגרם דחוףף
הגיוני שהתחלתי לדבר עם מישהי באינסטגרם?(בפירוט)
יש מישהו שהתחלתי לדבר איתו פה, משהו כמו שבועיים דיברנו פה ואז הצעתי שנעבור לאינסטגרם