ואנחנו מדברים כבר איזה חודש או משהו והוא חמוד והכל אבל השיחות שלנו ממש יבשות וזה סתם שיחות בסגנון היי מה קורה ריקות מתוכן ולא מרגיש לי שהעניינים מתקדמים לשום מקום וכבר לא כיף לי לדבר איתו עכשיו לא נעים להגיד את זה אבל גם לא נעים לי אחרי חודש לייבש אותו, מה לעשות ?