18 תשובות
אני אף פעם לא תמכתי בו, אבל אני מבין שהוא האלטרנטיבה הטובה ביותר כרגע.
בחלומותיי הפרועים ביותר אני רואה את משה פייגלין כראש ממשלה.
בחלומותיי הפרועים ביותר אני רואה את משה פייגלין כראש ממשלה.
שואל השאלה:
פייגלין ונתניהו זה הבדל של שמיים וארץ. שאלו אותו אם יש הבדל בין נתניהו לגנץ, הוא אמר: "אני לא רואה הבדל בין שתי המדינות של זה לשתי המדינות של השני"
פייגלין ונתניהו זה הבדל של שמיים וארץ. שאלו אותו אם יש הבדל בין נתניהו לגנץ, הוא אמר: "אני לא רואה הבדל בין שתי המדינות של זה לשתי המדינות של השני"
אנונימי
שואל השאלה:
הוא מגזים בהתעסקות שלו בתקשורת ובהתעסקות שלו בבית המשפט. אני מסכים איתו עם חלק מהדברים אבל הוא צריך להתעסק בדברים אחרים, והייתי מעדיף שיפרק את הבלוק ויקים ממשלה עם כחול לבן ולא אכפת לי מי ראשון ברוטציה
הוא מגזים בהתעסקות שלו בתקשורת ובהתעסקות שלו בבית המשפט. אני מסכים איתו עם חלק מהדברים אבל הוא צריך להתעסק בדברים אחרים, והייתי מעדיף שיפרק את הבלוק ויקים ממשלה עם כחול לבן ולא אכפת לי מי ראשון ברוטציה
אנונימי
אתה צודק בנוגע לתגובה יותר למעלה, אך גם הוא מבין שהמחנה הלאומי עדיף, וכרגע המחנה הלאומי נמצא בשליטת בנימין נתניהו - במקרה פוליטיקאי שמאלני יחסית, אך עדיין חכם ובעל כמה צעדים נכונים, למשל הקדנציה שלו כשר אוצר.
ההתעסקות בתקשורת ובבית המשפט היא לא 'סתם'.
ממליץ לך לקרוא את הספר של ארז תדמור "למה אתה מצביע ימין ומקבל שמאל?"
ממליץ לך לקרוא את הספר של ארז תדמור "למה אתה מצביע ימין ומקבל שמאל?"
שואל השאלה:
כשר אוצר הוא היה מדהים.
אני חושב שפייגלין לא אוהב את נתניהו, פשוט אין לו ברירה.
הוא היה מאוד רוצה מנהיג אחר מהמחנה הלאומי
כשר אוצר הוא היה מדהים.
אני חושב שפייגלין לא אוהב את נתניהו, פשוט אין לו ברירה.
הוא היה מאוד רוצה מנהיג אחר מהמחנה הלאומי
אנונימי
שואל השאלה:
כרגע היא כן סתם, כי יש לו ממשלה להקים ולהתעסק בעזה
כרגע היא כן סתם, כי יש לו ממשלה להקים ולהתעסק בעזה
אנונימי
בני גנץ לא מסוגל לשמור על הטלפון הפרטי שלו מפני האיראנים והרוסים, אשר מחזיקים עליו מידע אינטימי.
אם הוא לא מסוגל לשמור על הטלפון שלו כיצד הוא יהיה מסוגל לשמור על מדינה?
אם הוא לא מסוגל לשמור על הטלפון שלו כיצד הוא יהיה מסוגל לשמור על מדינה?
שואל השאלה:
זה שטויות אחי, אין קשר. ביבי אחראי על הסייבר בתור ראש הממשלה, מה גם שאין לו יכולת לשמור על הפלאפון
זה שטויות אחי, אין קשר. ביבי אחראי על הסייבר בתור ראש הממשלה, מה גם שאין לו יכולת לשמור על הפלאפון
אנונימי
שואל השאלה:
כלומר לגנץ אין יכולת
כלומר לגנץ אין יכולת
אנונימי
נתניהו לא אחראי על הטלפון של בני גנץ כרמטכ"ל, והוא צריך לדעת לשמור על הטלפון שלו כאיש ציבור.
מעבר לזה שאין לו ניסיון של שנה אחת בפוליטיקה, והוא היה רמטכ"ל דיי כושל (תשאל כל חייל).
מעבר לזה שאין לו ניסיון של שנה אחת בפוליטיקה, והוא היה רמטכ"ל דיי כושל (תשאל כל חייל).
שואל השאלה:
הוא אחראי למנוע פריצות
הוא אחראי למנוע פריצות
אנונימי
שואל השאלה:
כרמטכל הוא היה סביר, נתניהו לא יותר טוב
כרמטכל הוא היה סביר, נתניהו לא יותר טוב
אנונימי
ובאיזה מפלגה אתה תומך?
לא, נתניהו הוא בכלל לא איש סייבר, זה לא תפקידו..
שואל השאלה:
גם גנץ לא איש סייבר
גם גנץ לא איש סייבר
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע, אולי בישראל ביתנו
לא יודע, אולי בישראל ביתנו
אנונימי
מה עם זהות?