15 תשובות
בין שבועיים לחודש אם לא תנסי להציע את להיפגש :)
שואל השאלה:
אני בן חחח
אני בן חחח
אנונימי
15 30 דק במשך כל היום?
נשמע הגיוני אחי
נשמע הגיוני אחי
שואל השאלה:
אני מתכוון פה שיחה של חמש דקות שם 10 דקות שם עוד 5 דקות.. אם הבנת אותי
אני מתכוון פה שיחה של חמש דקות שם 10 דקות שם עוד 5 דקות.. אם הבנת אותי
אנונימי
אויי חחח תנסה להציע לה להיפגשש
אה הבנתי
אז לשאלתך כן
אז לשאלתך כן
שואל השאלה:
איזה אני ביישן ולא יודע אם היא בקטע
איזה אני ביישן ולא יודע אם היא בקטע
אנונימי
רגע זה בסטיפס?
אם בסטיפס אז אני בכלל לא מצפה שיציע לי להיפגש.
אם בסטיפס אז אני בכלל לא מצפה שיציע לי להיפגש.
שואל השאלה:
פוחד להרוס הכח
פוחד להרוס הכח
אנונימי
דיברתי עם מישהי שנה וחצי בסוף.היא רצתה שנהיה ביחד אני חא
שואל השאלה:
לא בסטיפס אל דאגה חחח
לא בסטיפס אל דאגה חחח
אנונימי
לי אישית לוקח קצת יותר זמן גם כדי להבין אם מדובר באדם אמין או לא וזה. את האחרון יצא לי לפגוש 4 חודשים אחרי
אה חחח אם ככה אז הייתי מצפה אחרי כמה חודשים או חצי שנה אם לא יותר, אני מהאלה שלוקח להם זמן להיפתח לגמרי.
שואל השאלה:
ואם את תא תרצי להפגש איך תרמזי לו שאת לא בקטע של יותר מצאט?
ואם את תא תרצי להפגש איך תרמזי לו שאת לא בקטע של יותר מצאט?
אנונימי
אני אהיה כנה.. אם הוא מציע להיפגש אני ארשום לו שאני פשוט בקטע שנהיה ידידים וירטואליים ולא יותר.
באותו הנושא: