8 תשובות
זה כיף מאוד
ממתי הם משתינים אחד על השני..
ואחד ליד השני אני מניחה כי הם פחות מתביישים שהם ליד בנים אחרים..
אף אחד לא עושה את זה
אם את מתכוונת למשתנות אז יש מוסכמה חברתית לעשות רווח של לפחות משתנה אחת בין אנשים חח
ליד השני זה בסדר זה הגיוני אנחנו עושים במשתנות ולא ממש אכפת לנו (לא לי)

ואחד על השני?...
לא חושב שבנים עושים את זה ואם כן זה או אתגר או סתם
שואל השאלה:
שמעתי ילדים בכיתה שלי שהיו כזה
הוא השתין לי על הרגל אז אני השתנתי לו על התיק
אנונימית
אז הם סתם מוזרים
זה טקס דתי שחרדים עושים בבר מצווה אני חושב
אנונימי