6 תשובות
מטריד
ואני אופ
כל הכבוד לה זה לא דבר פשוט :)
אני שותה נס קפה בבוקר עם החלב של אשתי זה יותר טעים ובריא
אנונימי
sksksksksksksk
חיח
חיח
שזה חמוד וזה מעשה טוב
באותו הנושא: