3 תשובות
כן לקוח מהמאגר
מה שהיה לי זה לא היה אותו דבר
עשיתי תיאוריה אמיתית גם ובמבחן או בבגרות הפנימית היה שאלות בעיקר על תמרורים וזה לא ממש דומה למה שיש בתיאוריה רגילה
והתאוריה שעשינו מבית ספר (ולא עברתי אותה) היא הרבה יותר קשה מהשלכות שיש בתאוריה רגילה
לפחות מה שהיה לנו
אנונימית