6 תשובות
תאמת שכלום
אני שונאת את הכיתה שלי
אני שונאת את הכיתה שלי
אנונימית
אני אף פעם לא עושה את זה כי יש לי מספיק שכל בראש כדי לא ללכת אחרי לחץ חברתי או כדי להיות כמו אנשים אחרים
פשוט להיות אני עצמי וזהו
פשוט להיות אני עצמי וזהו
חחח רק ניסיתי להתרחק ממנה
אנונימית
כלום... אני פשוט משיג חברים מלהיות עצמי
לא נראה לי שאני אשתנה בשביל הכיתה שלי
כלום
מי שלא אוהב אותי כמו שאני שילך לחפש
מי שלא אוהב אותי כמו שאני שילך לחפש