התחברות
הרשמה
אני לא רוצה חבר וחברה שלי כתבה לי למה אני לא רוצה חבר תעזרו לי
4 בנובמבר 2019, 22:45
כתיבה
3 תשובות
בת כמה את?
s
some name
כי פשוט לא בא לך
N
Noa29
כי זה גדול עליך עכשיו ורגשות ומצבי רוח לא עובדים טוב עם התקופה של עכשיו
I
Its_just_rina
באותו הנושא:
חבר שלי כתב לי כזה ''אני'' ואז כתב עוד הודעה ''רוצה''. ואז כתבתי לו ''אתה רוצה'' ואז הןא כתב ''אני רוצה'' מה הכוונה שלו?
חבר שלי רוצה לשבת עם ידידות וחברים בבית שלו ואני לא רוצה , ארוך תעזרו דחוף
חבר שלי רוצה להיפרד ממני בגלל משהו שכתבתי לו כנסוו!
חברה שלי כתבה שיר והיא רוצה לדעת מה חושבים עליו איפה היא יכולה לפרסם אותו ולשאול?
מישהי כתבה פה קודם שהיא רוצה לעשות שירות לאומי וכולכם כתבתם לה "תעשי מה שנכון"
חברים שלי שאלו אותי אם אני רוצה לנסוע איתם לתל אביב וכתבתי להם ש....
כתבתי סדרה עם חברה, ועכשיו אני רוצה להוציא אותה לאור אבל היא לא רוצה לצאת לאור, להוציא בלעדיה?
אני רוצה חברה תעזרו לי
בבקשה תתנו לי מכתבי סליחה או ברכות ארוכות, לחברה הכי טובה פשוט רבתי איתה, ואני ממש רוצה לרשום לה משהו ארוך שתבין שאני מצטערת על זה בבקשה תעזרו לי
מה אני אמורה לענות לחברה שכתבה לי שהיא התרחקה ממני בלה בלה והיא רוצה דף חדש?
חברה שלי כתבה אני נלחמת בשיניים להגיד לאן שאני רוצה מה זה אומר נלחמת בשיניים