10 תשובות
כן אבל אם אתה הזעת הרבה אז כנס בערב
אנונימי
כן אם את לא יוצאת אחרי הבית ספר/עבודה
אנונימית
אם כבר עדיף הפוך
אני האמת מתקלח פעם ביומיים שלושה הכל טוב
אם את בבית כל היום וזה גם. כל הקטע של מקלחת זה לנקות את עצמך זה שהתקלחנו בבוקר אחכ כל היום אנחנו מתלכלים וזה חידקים ומגעיל..ועדיף להתקלח כבר רק בערב בלי בוקר.
שואל השאלה:
^^גם בלילה אתה מזיע במיוחד באקלים של ישראל, אני אוהבת לצאת מהבית כשאני נקייה ורעננה
אבל אתם צודקים שהמקלחת בערב חשובה
אנונימית
שואל השאלה:
אולי בשיא החורף לא מזיעים בינתיים עדיין חם מאוד והרבה יותר כיף לצאת מהבית נקי ורענן, המקלחת בבוקר גם מעירה ממש
אנונימית
כן העיקר שאת מתקלחת כל יום
זה מגעיל
שואל השאלה:
^אני יודעת אבל אם אני לא מתקלחת בבוקר אני מרגישה מגעיל עם עצמי כל היום
אנונימית