13 תשובות
כי במילה אחת- הוא מושלם.
אנונימית
כי הוא מתייחס אליי טוב, והוא ככ חמוד
אין לי מושג
אבל כנראה כי הוא שם עליי כי אין בו משהו מיוחד
אנונימית
בגלל הכל יש לו אישיות טובה הוא נאמן ונחמד מצחיק וטוב לב ועוזר לכולם כל הזמן דואג לכולם!
וגם כי הוא יפה !
לבשלי הוא❤
טוב כי :
הוא נחמד והוא נראה סבבה הוא מצחיק וחכם ומתחשב ויש לו מבטא סקסי והוא גבוה יותר ממני שזה לא ככ קשה כי אני מטר64 ובעל ידיים מוצקות וחיוך מהמם ועניים מדהימות שבאלי לטבוע בתוכן והוא תמיד מריח טוב גם אחרי ספורט והוא ממש נחמד לכולם מבלי לשפוט והוא ממש אוהב חיות ויש עוד הרבה אבל נראה לי שזה מספיק
אין לי שום מושג אבל זה מה שהלב שלי בחר
היא מדהימה, יפה, מצחיקה,חכמה,יפה,נחמדה ובערך כל דבר טוב שיש בעולם...
כי זה מה שהלב שלי בחר
הוא סופט בוי כזה
הוא ממש חמוד
אבל אני כלום בשבילו אז אני אתמודד עם זה :/
יש לי כמה קראשים את האמת, אבל באופן כללי על כולם: הם מצחיקים אינטיליגנטים ובעיקר חתיכים, סתם דלוקה עליהם בסהכ.
הוא כל כך חמוד וטוב ופשוט משמח אותי כל פעם מחדש ואני כל כך נהנת איתו
אנונימית
אין לי אחד כזה.
אבל נגיד הסלבריטי קראש שלי הוא פשוט מה שאני מצפה מבחיר ליבי להיות
כי הוא לא שם עליי
כשהוא ירצה אותי אני כנראה כבר לא ארצה אותו