7 תשובות
שימי טמפון ותחליפי כל כמה שעות
לא אמורות להיות דליפות
לא אמורות להיות דליפות
תלכי על טמפון זה הכי בטוח
אני שמתי בפעם הראשונה בחופש הגדול תבקשי עזרה מאמא שלך
והמקום והטלפון עצמו יבשים שימי קרם ותכניסי לאט לאט את שהטמפון בפנים והחוט בחוץ תנסי לזוז כדי לראות שזה לא מציק לך
וחכי שהטמפון טיפה יספג כי אז אם הוא יבש עדיין ישרוף לך להוציא את זה
והמקום והטלפון עצמו יבשים שימי קרם ותכניסי לאט לאט את שהטמפון בפנים והחוט בחוץ תנסי לזוז כדי לראות שזה לא מציק לך
וחכי שהטמפון טיפה יספג כי אז אם הוא יבש עדיין ישרוף לך להוציא את זה
שואל השאלה:
טמפון של kotex זה טוב?
טמפון של kotex זה טוב?
אנונימית
לא חושבת שזה דבר שקורה..
זה תפקיד הטמפון
זה תפקיד הטמפון
אני אומרת שלכי על זה שימי טמפון זה ממש בקטנה
ולא יהיה דליפות
תדאגי להחליף כל שלוש שעות בערך והכל טוב
ולא יהיה דליפות
תדאגי להחליף כל שלוש שעות בערך והכל טוב
לא אמור להיות אם את שמה טוב
באותו הנושא: